מבצעי אופנה הרשמה
חדשות ומבצעים

פומה משקיעה מיליון שקל במהלך המרכזי שיתמוך בפעילויות המותג סביב המונדיאל

הקמפיין יכלול פרסום חוץ-מסכי באמצעי המדיה שאינם טלוויזיה ובכללם שילוט חוצות, פעילויות באינטרנט, קולנוע ופרסום במגזינים ועיתונות.

edf40wrjww2news_tbl:news_body

PUMA משקיעה מיליון שקל במהלך המרכזי אשר יתמוך בפעילויות המותג סביב המונדיאל באמצעות השקת קולקציה וקמפיין בקונספט LOVE = FOOTBALL

הקמפיין יכלול פרסום חוץ-מסכי באמצעי המדיה שאינם טלוויזיה ובכללם שילוט חוצות, פעילויות באינטרנט, קולנוע ופרסום במגזינים ועיתונות.

 

במרכז הקמפיין מככבים שחקני קבוצות הכדורגל אשר ישתתפו במונדיאל בשילוב תמונות המסמלות את הצבעוניות הייחודית המאפיינת את אפריקה בכלל ואת משחקי מונדיאל 2010 בפרט וכולם לבושים בקולקציה החדשה שמשיק המותג לקראת המונדיאל

 

אייל פינטו, סמנכ"ל פומה: "כספונסרים של קבוצות רבות ברחבי אפריקה, PUMA גאה להשיק את קולקציית אפריקה בהשראת המונדיאל. קמפיין פומה אפריקה ייחודי וצבעוני במיוחד ויחד עם השקת הקולקציה מציג קונספט חדש למושגים אהבה וכדורגל ומחבר באופן ייחודי בין השניים"

 

פומה משקיעה מיליון שקל במהלך המרכזי אשר יתמוך בפעילויות המותג סביב המונדיאל, באמצעות השקת קולקציה וקמפיין בקונספט LOVE=FOOTBALL. הקמפיין יכלול פרסום חוץ מסכי באמצעי המדיה השונים שאינם טלביזיה ובכללם שילוט חוצות, פעילויות באינטרנט, קולנוע ופרסום במגזינים ועיתונות.

במרכז הקמפיין מככבים שחקני קבוצות הכדורגל אשר ישתתפו במונדיאל, בשילוב תמונות המסמלות את הצבעוניות הייחודית המאפיינת את אפריקה בכלל את משחקי המונדיאל בפרט, כאשר כולם לבושים בקולקציה החדשה שמשיק המותג לקראת משחקי המונדיאל.

פומה מאמצת את מירב קבוצות הכדורגל ברחבי אפריקה, בהן: גאנה, קמרון, חוף השנהב ועוד וכן את נבחרת איטליה, שזכתה במקום הראשון במונדיאל האחרון.

קולקציית אפריקה בהשראת המונדיאל שמשיקה פומה, מציגה סגנון חיים ייחודי, המשלב בין אפריקה המודרנית, עטופה בטבע והדפסים גרפיים בולטים ונועזים. הקולקציה מעוצבת על ידי האומן הידוע קהינדי ווילי, הידוע באסתטיקה הייחודית שלו ואשר מגדיר את אפריקה המודרנית דרך עבודותיו במקום בו האומנות פוגשת את האופנה - "ההתנגשות". קהינדי משלב בין מודרני למסורת ובין מורשת ספורט עם אופנה ואורח חיים ספורטיבי. אוסף הפריטים שמתקבל מציג קולקציה המשלבת אלמנטים עיצוביים גרפיים ייחודיים, הבאים לידי ביטוי בקולקציית ההנעלה, פריטי הלבוש והאביזרים לנשים ולגברים. זוהי אפריקה המודרנית, המושגת באמצעות אומנות מובנת, רלבנטית ולבישה.

PUMA נוסדה בשנת 1948. החברה משווקת את מוצריה בלמעלה מ-120 מדינות ברחבי העולם. פומה מותג הספורט המוביל בעולם, מיוצר בישראל החל משנת 1982 על ידי "גרונדמן ושות' בע"מ". קולקציית PUMA משווקת בארץ באמצעות חנויות דגל וחנות עודפים וכן באמצעות 350 נקודות מכירה שונות בפרישה ארצית. PUMA מפתחת, מייצרת ומעצבת פריטי הנעלה, לבוש ואביזרים. החברה מחוייבת לפעול תוך תמיכה ביצירתיות, בטחון ושלום ולהישאר נאמנה לעקרונות של הוגנות, יושר, חיוביות ויצירתיות, בכל ההחלטות והמהלכים של החברה. פומה מתחילה בספורט ומסתיימת באופנה. ביצועי הספורט ותוויות סגנון החיים, כוללות קטגוריות שונות כגון כדורגל, ריצה, ספורט מוטורי, גולף ושייט. אופנת הספורט של פומה משלבת שיתופי פעולה עם מותגים ומעצבים ידועים כגון אלכסנדר מקווין, מיארה וסרג'יו רוסי ועוד.

שיתוף עם חברים
שיתוף החנות בפייסבוק       שיתוף באימייל    שיתוף בוואטסאפ
© 2024 Dalook