מבצעי אופנה הרשמה
חזור למעלה
דף הבית > חדשות ומבצעים

רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין אינטרנט לקראת מונדיאל 2010!

הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום הדיגיטלי "GORNY DIGITAL", נעשה בהשקעה כוללת של כ-250,000 ₪!

שיתוף בפייסבוק       שיתוף באימייל
רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין אינטרנט לקראת מונדיאל 2010!

edf40wrjww2news_tbl:news_body
edf40wrjww2news_tbl:news_body

 

לקראת פתיחת משחקי המונדיאל לשנת 2010, רשת האופנה הצרפתית לגברים "Celio*" מעלה פעילות חדשנית באמצעות הפייסבוק ומעניקה לזוכים הקרנה פרטית ומפנקת של משחק גמר המונדיאל ומלתחה שלמה ללא הגרלה!

לקראת פתיחת משחקי המונדיאל לשנת 2010, רשת האופנה הצרפתית לגברים "Celio*" מעלה קמפיין אינטרנט מיוחד, הכולל באנרים באתרי האינטרנט המובילים לגברים, לצד פעילות חדשנית באמצעות הפייסבוק תחת האפליקציה "נבחרת החלומות של Celio*", המאפשרת לזוכים הקרנה פרטית ומפנקת של משחק גמר המונדיאל ומלתחה שלמה ללא הגרלה. הקמפיין נעשה בהשקעה כוללת של כ-250,000 ₪!

פעילות הפייסבוק הייחודית של הרשת, המשלבת בתוכה אפליקציה מיוחדת לאוהדי הכדורגל בכלל, ואוהדי נבחרת צרפת בפרט, תעלה לפייסבוק באמצעות סוכנות הפרסום הדיגיטלי של החברה, Gorni Digital, כאשר האפליקציה הייחודית פותחה על ידי חברת הטכנולוגיה החיפאית Metatron. פעילות "נבחרת החלומות של Celio*" תגובה בקמפיין מודעות בפייסבוק אשר יימשך לכל אורכם תקופת המשחקים.

במסגרת הפעילות, ועל מנת לזכות בפרס הגדול, על הגולשים יהיה להוסיף את האפליקציה "נבחרת החלומות של Celio*", ובה ירכיבו את "נבחרת" החברים הטובים שלהם מהפייסבוק, איתם הם רוצים לצפות במשחק הגמר של המונדיאל. על מנת לזכות בפרס, על הגולש ו"נבחרת" החברים שלו להמר על מספר השערים הגבוה ביותר שיבקיע אחד משחקני נבחרת צרפת. ה"נבחרת" הזוכה תזכה להקרנה פרטית של גמר המונדיאל בלוקיישן יוקרתי במרכז הארץ, שזהותו נשארת סודית כרגע, לצד מלתחה שלמה, לכל חברה ה"נבחרת" הזוכה, מטעם Celio*.

שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio* בישראל: "החלטנו לנצל את המומנטום של אליפות העולם בכדורגל, שהוא אירוע מכונן בקרב גברים בעיקר, על מנת ליצור פעילות לא קונבנציונלית למותג Celio*, שהוא המותג היחיד הפונה לגברים בלבד. בחרנו להתמקד בפעילות ברשת, שהיא הזירה החמה לגברים בתקופה זאת ובכלל, ויצירת פעילות שאינה רק פרסומית גרידא, אלא פעילות אינטראקטיבית היוצרת משחק עם הגולש אוהד הכדורגל, ומאפשרת לו ולחבר'ה שלו, איתם הוא יראה בצמוד את המשחקים בחודש הקרוב, לזכות בפרסים אטרקטיביים במיוחד. אנו צופים שהפעילות הייחודית שלנו בתקופה זאת, תיצור עניין רב בקרב הגולש הישראלי ותקשר בין חברת האם הצרפתית לבין המותג בישראל ".

רקע על Celio* בארץ ובעולם:
רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio*, שמקורה מצרפת, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2002, מונה כיום כ-32 חנויות בכל רחבי הארץ ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. בעולם הרשת מונה למעלה מ-900 חנויות, הפרושות על יותר מ-50 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של הלבשת גברים READY TO WEAR.
בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד הפונה לגברים בלבד. הסגנון של celio* מאופיין בארבעה קווים עיצובים נפרדים – הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשווי; העסקי האותנטי; וקו האביזרים המשלימים.

לחץ כאן על מנת לצפות בנבחרת החלומות של Celio

מודעת גוגל
:: חדשות אחרונות
מבצעים שווים בפוקס הום מבצעים שווים בפוקס הום
קיץ 2024 בטרמינל X קיץ 2024 בטרמינל X
מבצעים בסופר-פארם אונליין מבצעים בסופר-פארם אונליין
את המבצעים שלנו אל תפספסו את המבצעים שלנו אל תפספסו
מאות פריטים ב 50% הנחה מאות פריטים ב 50% הנחה
גלי את הקולקצייה החדשה גלי את הקולקצייה החדשה
בגדי ים 2024 בגדי ים 2024
כנס נלביש אותך! כנס נלביש אותך!
קפוצ'ונים אוברסייז קפוצ'ונים אוברסייז