קונספט קמפיין אביב-קיץ החדש של תיקי "Guess" מתבסס על שילוב המערב הפרוע עם העולם המודרני!
על הקמפיין תשתכר ונסה כ-200,000 דולר!
מותג התיקים האמריקאי GUESS"" בחר בדוגמנית והשחקנית הבינלאומית, ונסה הסלר להוביל את קמפיין עונת אביב-קיץ 2010, לקולקציית התיקים החדשה.
ונסה הסלר, בת 22, ממוצא איטלקי-אמריקאי, החלה לדגמן בגיל 15 ומאז כיכבה בין היתר בקמפיינים של 'קלווין קליין', 'ג'ורג'יו ארמאני' ו'לוריאל' ובתצוגות שבוע האופנה ברומא. הסלר שיחקה לצדם של אלן דלון וג'רארד ד'פארדייה בסרט הצרפתי"Asterix at the Olympic Games" (2008) ולצדו של כריסטיאן דה-סיקה בסרט האיטלקי"Christmas in Miami" (2005).
הקמפיין תיקי "GUESS" לעונת אביב-קיץ 2010 מביא את המערב הפרוע אל תוך העולם המודרני. הקמפיין, שצולם בבית בעיר ווניס, קליפורניה, משלב אלמנטים של אדמה, לרבות קירות בעלי טקסטורות מעניינות ומריצות עץ, השואבים את הלקוח לתוך הסיפור, ומאפשרים לו לדעת שהוא עומד לצאת למסע אל הספר של ארצות הברית.
הקמפיין מונע על ידי המוצרים, ומתמקד בנערת Guess, בלונדינית לוהטת, ובתיקים שהיא נושאת. קולקציית התיקים של האביב נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות, Denim Revolution ו-Global Escape, ושתיהן משלימות את קולקציית הבגדים המוצגת בקמפיין העיקרי של החברה.
סגן היו"ר והמנכ"ל של המותג "GUESS", פול מרסיאנו : GUESS"הוא מותג של סגנון חיים. בחיים האלה, נערת GUESS חייבת שיהיו לה אקססוריז מדהימים, כאשר בעונת אביב-קיץ 2010 התיקים הם הדבר העיקרי. לכן, חשבנו שהדרך הטובה ביותר להציגם היא בקמפיין המתמקד במותג עצמו וונסה הסלר בעלת המראה הזוהר והתשוקה האיטלקית היא הפרזנטורית המושלמת למטרה זו."
על "GUESS"
חברת GUESSהוקמה ב-1981 כיצרנית ג'ינס ומאז צמחה למותג גלובלי של סגנון חיים. כיום GUESS מעצבת, משווקת ומפיצה קולקציות שלמות של ב
ניתן להשיג בחנויות NYOU, NYOU SOES, רשת המשביר לצרכן ובחנויות האופנה והתיקים המובחרות ברחבי הארץ.