מבצעי אופנה הרשמה
חזור למעלה
דף הבית > חדשות ומבצעים

סדרת תחליבי הרחצה של DOVE מבית יוניליוור חוזרת ללבן!

במסגרת המהלך מציגה דאב את סדרת תחליבי הרחצה של המותג במראה מחודש ואחיד, בבקבוקים בצבע לבן, המסמל ניקיון, טוהר, לחות, נשיות וטיפוח

שיתוף בפייסבוק       שיתוף באימייל
סדרת תחליבי הרחצה של DOVE  מבית יוניליוור חוזרת ללבן!

edf40wrjww2news_tbl:news_body
edf40wrjww2news_tbl:news_body

 

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 2 מיליון ש"ח
 
במסגרת המהלך מציגה דאב את סדרת תחליבי הרחצה של המותג  במראה מחודש ואחיד, בבקבוקים בצבע לבן, המסמל ניקיון, טוהר, לחות, נשיות וטיפוח

מותג דאב מבית יוניליוור מרענן את סדרת תחליבי הרחצה המצליחה של המותג ומשיק את המראה המחודש של הסדרה – בקבוקים לבנים עם נגיעות צבע עדינות, להבחנה בין הוריאנטים השונים. המהלך ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.

הנראות החדשה של הסדרה הינה למעשה חזרה למראה המקורי של תחליבי הרחצה של המותג – לצבע הלבן המסמל ניקיון, טוהר, לחות, נשיות וטיפוח.
 עם השנים הורחבה הסדרה עם מגוון תחליבי רחצה בבקבוקים צבעוניים. במהלך הנוכחי חוזר המותג דאב למקורותיו, עם מראה לבן עוצמתי, להשגת נראות אחידה וכוח לבן על המדף.

שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "אין כמו צבע לבן לסמל ניקיון, טוהר, לחות, טיפוח ונשיות. מראשית דרכו בחר דאב להיות מזוהה עם הצבע הלבן בשל ערכים אלה, אולם במהלך השנים צורפו ללבן צבעים נוספים. מטרת המהלך הנוכחי להעצים מחדש, באמצעות הנראות הלבנה החדשה המלווה בקמפיין, את קשת הערכים המזוהה עם המותג."

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 ובאינטרנט וימשך כשלושה שבועות.

סדרת תחליבי הרחצה של דאב כוללת 12 מוצרים, עם נוסחת הלחות העשירה של דאב, במגוון ניחוחות: מענג, מלפפונים, משי עדין, קטיפה, נקטרינה, אשכולית ולמון גראס קרים אויל וניחוח חדש – רימונים.

קטגוריית הסבונים נאמדת ב-  208 מיליון ₪. בקטגוריה זו מחזיקה יוניליוור נתח שוק של 16.7% עם המותגים דאב ואקס. הקטגוריה נחלקת ל- 58% סבון נוזלי, 24% סבונים מוצקים ו- 18% סבוני ידיים נוזליים (נילסן, כספי, 2009).

אודות Dove
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 נכנס לקטגוריית הדאודורנטים ובשנת 2001 נכנס לקטגוריות השיער. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

מודעת גוגל
:: חדשות אחרונות
מבצעים שווים בפוקס הום מבצעים שווים בפוקס הום
קולקציית חג קולקציית חג
מבצעים בסופר-פארם אונליין מבצעים בסופר-פארם אונליין
מתנות לחג קונים במשביר מתנות לחג קונים במשביר
40% הנחה על קולקציה חדשה 40% הנחה על קולקציה חדשה
צמיד בנגל ב 99 שקלים! צמיד בנגל ב 99 שקלים!
בגדי ים 2024 בגדי ים 2024
50% הנחה על ג'ינסים ודגמ"חים 50% הנחה על ג'ינסים ודגמ"חים
קפוצ'ונים אוברסייז קפוצ'ונים אוברסייז