מבצעי אופנה הרשמה

חדשות החנות חזור

איך פונים לסוכנויות ולאילו כדאי, איך לשפר את הסטייל האישי, ואיך מתקדמים בתעשיה.

לתאום והזמנות -052-6988748

shay.kelly@gmail.com

 

אתר האינטרנט :

www.shaykedem.com" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', '

רוצה להתפנק בבוק צילומים איכותי? ,לראות את עצמך בהשראת מגזיני אופנה נחשבים?,

סטודיו קדם מציע בוק אופנתי ומפנק במיוחד במחיר מבצע

הבוק כולל התאמת סטייל אישי ופרטי, עיצוב שיער ואיפור מושקע על ידי צוות בכיר מתעשיית האופנה.

צילומים של 3-4 סטים של לבוש שיער ואיפור, למגוון רחב של תמונות

הצילומים נעשים בטכניקות אופנתיות של מגזיני האופנה בארץ ובחו"ל וברמה

גבוהה ולא מתפשרת בסטודיו חדיש ומאובזר.

בונוס בונוס בונוס -למזמינות ינתן ייעוץ והכוונה חינם לתחום האופנה והדוגמנות

איך פונים לסוכנויות ולאילו כדאי, איך לשפר את הסטייל האישי, ואיך מתקדמים בתעשיה.

לתאום והזמנות -052-6988748

shay.kelly@gmail.com

 

אתר האינטרנט :

www.shaykedem.com']);" class="DLPicFtrcategory" style="text-decoration: none;">לפרטים נוספים

צילום: טרנד החזרה לטבע וליער בעיצומו

פורסם בתאריך: 08/04/2010

צילום: טרנד החזרה לטבע וליער בעיצומו
בחזרה לטבע וליער.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

הקדמה:

מוטיב היער והטבע אינו חדשני כלל ומופיע בצילומי אופנה מאז ראשית התמסחרות הענף הצילומי.

CHANEL עשו זאת בשנות ה-60 עם צילומי חוץ בטבע הפראי, צילומים המשקפים את התדמית הנשית והחושנית המוכרת והמזוהה עם מותג העל, ובכך יצרו חיבור פרקטי בין האישה הנשית והמבוססת לבין תדמיתנות סקסיסטית מובהקת ומוחצנת.

 

פריצה ראשונה

איב סאן לורן לקח את עצמו לקונספטים חדשים כבר בסוף שנות השישים ובתחילת שנות השבעים בשילובם של דוגמניות עילית יחד עם חיות פרא, פילים ונמרים בסביבתם הטבעית,

(דאז- עבור כריסטיאן דיור כמובן) את דוגמנית העל ורוצ'שקה הלביש בבגדי ציד (1968) ושלח אותה לספארי בקניה להתחכך עם אריות ונמרים.

המהלך המבריק של איב סאן לורן פתח נישה קריאטיבית  חדשה ורעננה חדשה בעולם מותגי העל.

הלכה למעשה : המהלך הקיא את האריסטוקרטיה הזרה, הקרירה והמנוכרת ויצר חדשנות שהכילה ערכי מותג חדשים ונגישים לקהלים רחבים יותר.

 

קונספט הספארי שלו חילחל כל כך עמוק לתודעת בתי האופנה עד כי בשנה העוקבת לקולקציית הספארי לא איחרו לבוא קולקציות דומות של שאנל וגוצ'י, וכאחרית - טום פורד עשה זאת עבור גוצ'י לאחר מספר עשורים.

כמאמר מוסגר - איב סאן לורן היה לראשון ששילב דוגמנית אפריקאית אמריקאית בצילומי הקטלוגים שלו - ובכך פרץ דרך נוספת.

 

הפיקנטריה והאקזוטיקה החלו לשחק תפקיד מרכזי במיצג החזותי המודפס ומאמצע שנות השבעים מחסומים קריאטיביים החלו להישבר בזה אחר זה.

 

אז מהו הטרנד הצילומי העכשווי?

 

לרוב, צלמי על יעידו שאין טרנד צילומי ושכל צלם יוצר (כישות נפרדת) את עבודתו במנותק מסגנונות תקופתיים ומעונות חולפות.

גם אם נאמר שההשפעות הינן תת הכרתיות ניתן לראות בבירור חזרה לשורשיות החייתית שהחלה בסוף שנות השבעים.

המוטיב המובהק בא לידי ביטוי בבתי אופנה עילית שיצרו קטלוגי קיץ בהשראת הטבע, החושניות, הנשיות המתפרצת ללא גבולות, החיבור המעשי והקמאי בין האדם לטבע ולעולם החי והבתוליות שבמסתורין האופף את האישה וכסותה ללא גורם אורבאני מרכזי או גורם מכאני הממצע בין הדמות לבין גופה.

 

מקצת המותגים הטרנדיים 2010 :

 

BVLGARI הושיבו את ג'וליאן מור המקסימה בעירום חלקי (טבע כבר אמרנו?) ובססגוניות אין קץ שילבו את מוטיבי הטבע, הקיפו אותה בתוכים לבנים מרשימים ויצרו תחושת נינוחות בראשיתית.

 

FENDI לקחו את הפרזנטורית אל אמצעו של יער עבות, קישטו אותו בצבעים שאינם טבעיים ובכך חיברו בין הטבע לעכשויות המצוחצחת בגדמי המותג.

 

Louis Vuitton עשה זאת ביג טיים עם הדוגמנית לארה סטון המקסימה כקמפיין המוביל של המותג לשנת 2010.

 

ואף המגזין הנחשב VOGUE הגדיל לעשות כתבה מצולמת בת 5 עמודים ברוח היער (ובהשפעה ישירה מ-AVATAR).

 

---------------------------------------

 

רוח טרנדית נושבת - קטלוג SAVAGE ברוח הטרנד.

 

ברוח הטרנד החלטתי לבצע הפקה לרגל הקיץ, ישבתי וחשבתי על קונספט בו הדמות שאותה ארצה לראות היא דמות מסוגננת, מאופקת, אולי אפילו אריסטוקרטית ולבושה למשעי, 

יחד עם זאת היא לובשת מעטה של מסתורין, סקס אפליות נשפכת וחייתיות שיצאו את גבולות הגזרה אל עבר הצופה ויעוררו אותו לסקרנות.

 

את ההפקה הוצאתי לפועל בלוקיישן שהתאים לדרישות, טבע, טבע מבולגן, טבע ראשוני שבו ההשתלבות תהיה מהירה ומיידית.

 

את הפיקוד על הסטיילינג העיצוב והאיפור נתתי למעצבת מוכשרת בשם BILI.K, שהתוצרים שלה תמיד מרשימים אותי, היא ידעה לבצע בדיוק את מה שדמיינתי לעצמי, היא עזרה לי ליצור את הדמות יש מאין, ולהוסיף כנדבך על נדבך את האקססוריז שרכשה עבור הסט.

 

לדוגמנית בחרתי בחורה צעירה ולא מנוסה בשם ג'ני מאסטר, שמבט אחד שלה הסגיר את היכולת שלה לעמוד במשימת האישה היפה והמפתה.

 

מוזמנים : קטלוג SAVAGE- BY SHAY KEDEM.

 

http://www.dalook.co.il/userset.asp?user_id=1316&user_set=2316&site_lan=he

 

 

 

 

" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', '

המגזינים הנחשבים עסוקים בטרנדים אופנתיים, מחיתוך הגיזרה החדשה ועד לקומבניזון המקומבק, לעיתים נחסרת מהמגזינים נישה הראויה למקום של כבוד : טרנדים צילומיים.
הפעם נעסוק בטרנד צילומי עכשוי :בחזרה לטבע וליער.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

הקדמה:

מוטיב היער והטבע אינו חדשני כלל ומופיע בצילומי אופנה מאז ראשית התמסחרות הענף הצילומי.

CHANEL עשו זאת בשנות ה-60 עם צילומי חוץ בטבע הפראי, צילומים המשקפים את התדמית הנשית והחושנית המוכרת והמזוהה עם מותג העל, ובכך יצרו חיבור פרקטי בין האישה הנשית והמבוססת לבין תדמיתנות סקסיסטית מובהקת ומוחצנת.

 

פריצה ראשונה

איב סאן לורן לקח את עצמו לקונספטים חדשים כבר בסוף שנות השישים ובתחילת שנות השבעים בשילובם של דוגמניות עילית יחד עם חיות פרא, פילים ונמרים בסביבתם הטבעית,

(דאז- עבור כריסטיאן דיור כמובן) את דוגמנית העל ורוצ'שקה הלביש בבגדי ציד (1968) ושלח אותה לספארי בקניה להתחכך עם אריות ונמרים.

המהלך המבריק של איב סאן לורן פתח נישה קריאטיבית  חדשה ורעננה חדשה בעולם מותגי העל.

הלכה למעשה : המהלך הקיא את האריסטוקרטיה הזרה, הקרירה והמנוכרת ויצר חדשנות שהכילה ערכי מותג חדשים ונגישים לקהלים רחבים יותר.

 

קונספט הספארי שלו חילחל כל כך עמוק לתודעת בתי האופנה עד כי בשנה העוקבת לקולקציית הספארי לא איחרו לבוא קולקציות דומות של שאנל וגוצ'י, וכאחרית - טום פורד עשה זאת עבור גוצ'י לאחר מספר עשורים.

כמאמר מוסגר - איב סאן לורן היה לראשון ששילב דוגמנית אפריקאית אמריקאית בצילומי הקטלוגים שלו - ובכך פרץ דרך נוספת.

 

הפיקנטריה והאקזוטיקה החלו לשחק תפקיד מרכזי במיצג החזותי המודפס ומאמצע שנות השבעים מחסומים קריאטיביים החלו להישבר בזה אחר זה.

 

אז מהו הטרנד הצילומי העכשווי?

 

לרוב, צלמי על יעידו שאין טרנד צילומי ושכל צלם יוצר (כישות נפרדת) את עבודתו במנותק מסגנונות תקופתיים ומעונות חולפות.

גם אם נאמר שההשפעות הינן תת הכרתיות ניתן לראות בבירור חזרה לשורשיות החייתית שהחלה בסוף שנות השבעים.

המוטיב המובהק בא לידי ביטוי בבתי אופנה עילית שיצרו קטלוגי קיץ בהשראת הטבע, החושניות, הנשיות המתפרצת ללא גבולות, החיבור המעשי והקמאי בין האדם לטבע ולעולם החי והבתוליות שבמסתורין האופף את האישה וכסותה ללא גורם אורבאני מרכזי או גורם מכאני הממצע בין הדמות לבין גופה.

 

מקצת המותגים הטרנדיים 2010 :

 

BVLGARI הושיבו את ג'וליאן מור המקסימה בעירום חלקי (טבע כבר אמרנו?) ובססגוניות אין קץ שילבו את מוטיבי הטבע, הקיפו אותה בתוכים לבנים מרשימים ויצרו תחושת נינוחות בראשיתית.

 

FENDI לקחו את הפרזנטורית אל אמצעו של יער עבות, קישטו אותו בצבעים שאינם טבעיים ובכך חיברו בין הטבע לעכשויות המצוחצחת בגדמי המותג.

 

Louis Vuitton עשה זאת ביג טיים עם הדוגמנית לארה סטון המקסימה כקמפיין המוביל של המותג לשנת 2010.

 

ואף המגזין הנחשב VOGUE הגדיל לעשות כתבה מצולמת בת 5 עמודים ברוח היער (ובהשפעה ישירה מ-AVATAR).

 

---------------------------------------

 

רוח טרנדית נושבת - קטלוג SAVAGE ברוח הטרנד.

 

ברוח הטרנד החלטתי לבצע הפקה לרגל הקיץ, ישבתי וחשבתי על קונספט בו הדמות שאותה ארצה לראות היא דמות מסוגננת, מאופקת, אולי אפילו אריסטוקרטית ולבושה למשעי, 

יחד עם זאת היא לובשת מעטה של מסתורין, סקס אפליות נשפכת וחייתיות שיצאו את גבולות הגזרה אל עבר הצופה ויעוררו אותו לסקרנות.

 

את ההפקה הוצאתי לפועל בלוקיישן שהתאים לדרישות, טבע, טבע מבולגן, טבע ראשוני שבו ההשתלבות תהיה מהירה ומיידית.

 

את הפיקוד על הסטיילינג העיצוב והאיפור נתתי למעצבת מוכשרת בשם BILI.K, שהתוצרים שלה תמיד מרשימים אותי, היא ידעה לבצע בדיוק את מה שדמיינתי לעצמי, היא עזרה לי ליצור את הדמות יש מאין, ולהוסיף כנדבך על נדבך את האקססוריז שרכשה עבור הסט.

 

לדוגמנית בחרתי בחורה צעירה ולא מנוסה בשם ג'ני מאסטר, שמבט אחד שלה הסגיר את היכולת שלה לעמוד במשימת האישה היפה והמפתה.

 

מוזמנים : קטלוג SAVAGE- BY SHAY KEDEM.

 

http://www.dalook.co.il/userset.asp?user_id=1316&user_set=2316&site_lan=he

 

 

 

 

']);" class="DLPicFtrcategory" style="text-decoration: none;">לפרטים נוספים

חם בקיץ! - -איך משתלבים בתעשיית הבידור הישראלית? מבצע צילומי בוק מקצועי לקיץ

פורסם בתאריך: 28/03/2010

חם בקיץ! - -איך משתלבים בתעשיית הבידור הישראלית? מבצע צילומי בוק מקצועי לקיץ
מבצע חם חם לקיץ הקרוב - רוצה לככב ב-'ארץ נהדרת' או ב-'הישרדות'?.

שי קדם יוצא במבצע חסר תקדים לקיץ הקרוב, עקב ההצלחה של מצולמיו בהשתלבות בתעשיית הבידור (רונית רפאל, עספור, ארץ נהדרת, פלייבוי אופנה, מונית הכסף ועוד).

 

אז מה כלול בחבילה?

חבילת צילומי בוק מקצועי ואמנותי הכוללים עבודת התאמה וסטיילינג על ידי סטייליסטית, איפור על ידי אמנית האיפור והמגזינים BILLY.K וצילום ברמה ללא תחרות.

 

העבודה כוללת עבודת איפור HD מלא, התאמה תדמיתית, סירוק ועיצוב שיער על הסט על ידי מעצב שיער , הכנות לעבודה בסט כולל הדרכה מלאה והעמדה, טסטים טרום צילומיים וצילום בלוקיישנים אווירתיים המתאימים לתנאי הקבלה של סוכנויות הדוגמנות המובילות בישראל ובעולם.

 

את התוצר האיכותי תקבלו על דיסק DVD כולל קבצים מקוריים הניתנים להדפסה במגוון גדלים, דיסק נוסף עם קבצים מעובדים המתאימים לתצוגת פרופיל בוק באתרי האינטרנט השונים.

 

החבילה כוללת:

 

1. שני דיסקים: DVD עם קבצים מקוריים + דיסק עם עיבודים תואמים

2.פרסום באתרים חברתיים ותיוג מלא.

3. שליחת החומרים לערוצי הפצה של סוכנויות (ניצבים וסוכנויות)

4. פרסום באתר הבית + גלריה אישית לכל מצולמת \ מצולם + פתיחת דומיין ישירות לגלריה

 

רק לשבועות הקרובים - הורדנו במחיר!

*עקב הביקוש הרב - נשארו תאריכים בודדים פתוחים.

 

לפרטים:

 

shay.kelly@gmail.com

052-6988748

" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', '

מבצע חם חם לקיץ הקרוב - רוצה לככב ב-'ארץ נהדרת' או ב-'הישרדות'?.

שי קדם יוצא במבצע חסר תקדים לקיץ הקרוב, עקב ההצלחה של מצולמיו בהשתלבות בתעשיית הבידור (רונית רפאל, עספור, ארץ נהדרת, פלייבוי אופנה, מונית הכסף ועוד).

 

אז מה כלול בחבילה?

חבילת צילומי בוק מקצועי ואמנותי הכוללים עבודת התאמה וסטיילינג על ידי סטייליסטית, איפור על ידי אמנית האיפור והמגזינים BILLY.K וצילום ברמה ללא תחרות.

 

העבודה כוללת עבודת איפור HD מלא, התאמה תדמיתית, סירוק ועיצוב שיער על הסט על ידי מעצב שיער , הכנות לעבודה בסט כולל הדרכה מלאה והעמדה, טסטים טרום צילומיים וצילום בלוקיישנים אווירתיים המתאימים לתנאי הקבלה של סוכנויות הדוגמנות המובילות בישראל ובעולם.

 

את התוצר האיכותי תקבלו על דיסק DVD כולל קבצים מקוריים הניתנים להדפסה במגוון גדלים, דיסק נוסף עם קבצים מעובדים המתאימים לתצוגת פרופיל בוק באתרי האינטרנט השונים.

 

החבילה כוללת:

 

1. שני דיסקים: DVD עם קבצים מקוריים + דיסק עם עיבודים תואמים

2.פרסום באתרים חברתיים ותיוג מלא.

3. שליחת החומרים לערוצי הפצה של סוכנויות (ניצבים וסוכנויות)

4. פרסום באתר הבית + גלריה אישית לכל מצולמת \ מצולם + פתיחת דומיין ישירות לגלריה

 

רק לשבועות הקרובים - הורדנו במחיר!

*עקב הביקוש הרב - נשארו תאריכים בודדים פתוחים.

 

לפרטים:

 

shay.kelly@gmail.com

052-6988748

']);" class="DLPicFtrcategory" style="text-decoration: none;">לפרטים נוספים

סדנאות אמן מאת הצלם והאמן רון קדמי

פורסם בתאריך: 07/03/2010

סדנאות אמן מאת הצלם והאמן רון קדמי
רון קדמי מעביר לראשונה בישראל סדנת אומן ללימוד הצילום האדיטוריאלי למגזין,  מספר המקומות מוגבל

 

 RON KEDMI WORKSHOPS

 הינן סדנאות אומן בהם לומדים הבוגרים מרון קדמי את תפיסת העולםֿ, תובנות, קונספטים ושיטות העבודה שלו.

 

האקדמיות לצילום בארץ ובחו"ל מעניקות לבוגריהם את הידע הבסיסי בעולם הצילום. על מנת להצליח לפרוץ לתעשיית הצילום התחרותית והדינמית נדרשת התמחות מקצועית ברמה גבוהה בתחומי צילום האופנה והפרסום.

 

בסדנאות האמן של רון קדמי יתארחו מרצים מהשורה הראשונה בעולם האופנה והפרסום. בוגרי סדנאות האומן זוכים לקבל את הכלים המקצועיים ואת החשיפה הנדרשת להצלחה בעולם האופנה והפרסום.

 

FASHION PHOTOGRAPHY EDITORIAL & PERSONAL

סדנת האומן כוללת לימודים תאורטים ומעשיים. עבודה על סט בשיתוף סטייליסטים, מאפרים מעצבי שיער ודוגמניות. לימוד כל סוגי התאורה כולל תאורת קולנוע, הרצאות אורח מטובי המומחים בתעשיה.

 

כמו כן במהלך הסדנא הסטודנטים יקבלו כלים לפיתוח סגנון אישי ויחודי.

 

 במהלך הסדנא הסטודנטים יבנו תיק עבודות אישי בהנחייתו של רון קדמי.

העבודות המצטיינות יחשפו בפני בכירי התעשיה.

 

  הסדנה כוללת 11 מפגשים בני 4.5 שעות , סה”כ 50 שעות + מפגש נוסף בן 10 שעות.

 

לפרטים והרשמה 054-9922221

 

לינקים:

http://www.ronkedmiworkshops.com/Menu.html

 

http://ronkedmiworkshops.blogspot.com/

 

http://www.facebook.com/pages/Ron-Kedmi-Workshops/332539415651?v=info&ref=ts#!/pages/Ron-Kedmi-Workshops/332539415651?v=wall&ref=ts

 

" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', '

רון קדמי מעביר לראשונה בישראל סדנת אומן ללימוד הצילום האדיטוריאלי למגזין,  מספר המקומות מוגבל

 

 RON KEDMI WORKSHOPS

 הינן סדנאות אומן בהם לומדים הבוגרים מרון קדמי את תפיסת העולםֿ, תובנות, קונספטים ושיטות העבודה שלו.

 

האקדמיות לצילום בארץ ובחו"ל מעניקות לבוגריהם את הידע הבסיסי בעולם הצילום. על מנת להצליח לפרוץ לתעשיית הצילום התחרותית והדינמית נדרשת התמחות מקצועית ברמה גבוהה בתחומי צילום האופנה והפרסום.

 

בסדנאות האמן של רון קדמי יתארחו מרצים מהשורה הראשונה בעולם האופנה והפרסום. בוגרי סדנאות האומן זוכים לקבל את הכלים המקצועיים ואת החשיפה הנדרשת להצלחה בעולם האופנה והפרסום.

 

FASHION PHOTOGRAPHY EDITORIAL & PERSONAL

סדנת האומן כוללת לימודים תאורטים ומעשיים. עבודה על סט בשיתוף סטייליסטים, מאפרים מעצבי שיער ודוגמניות. לימוד כל סוגי התאורה כולל תאורת קולנוע, הרצאות אורח מטובי המומחים בתעשיה.

 

כמו כן במהלך הסדנא הסטודנטים יקבלו כלים לפיתוח סגנון אישי ויחודי.

 

 במהלך הסדנא הסטודנטים יבנו תיק עבודות אישי בהנחייתו של רון קדמי.

העבודות המצטיינות יחשפו בפני בכירי התעשיה.

 

  הסדנה כוללת 11 מפגשים בני 4.5 שעות , סה”כ 50 שעות + מפגש נוסף בן 10 שעות.

 

לפרטים והרשמה 054-9922221

 

לינקים:

http://www.ronkedmiworkshops.com/Menu.html

 

http://ronkedmiworkshops.blogspot.com/

 

http://www.facebook.com/pages/Ron-Kedmi-Workshops/332539415651?v=info&ref=ts#!/pages/Ron-Kedmi-Workshops/332539415651?v=wall&ref=ts

 

']);" class="DLPicFtrcategory" style="text-decoration: none;">לפרטים נוספים

דיזל מביאים אותי לשיאים חדשים של טמטום

פורסם בתאריך: 01/03/2010

דיזל מביאים אותי לשיאים חדשים של טמטום

הקמפיין החדש של דיזל, קיץ 2010, המלווה בקטלוג צבעוני המלא בצילומי סנאפ וטראש, מתחבר לקריאטיב פשטני שהולך לעטר את חנויות הרשת (לא ברור אם גם בארצינו הבצורתית) ברבעון הקרוב של שנת 2010. 

הפעם דיזל הצליחו להתעלות על הרדידות המנומנמת שמלווה את הקמפיינים שלהם בשנים האחרונות, הם פשוט העמיקו את הרדידות למצב בו חופרים עוד ועוד לעומק עד שמוצאים....זהב!.

 

הוקסמתי, התרשמתי,  ובאמת שהדבר היחיד שנותר לי לומר לאנשי השיווק של דיזל זה : WOW.

הקונספט הנפוח והריקני מתגמד לנוכח האירוניה שמובאת הן במדיה הצילומית (קרי - הקטלוג) והן בסיסמאות חלולות המעטרות את הסיפורת המתמשכת מדחי אל דחי או אם תרצו -מטמטום אחד לטמטום עמוק יותר, או עד שהבטן הנפוחה מוודקה מוברחת וצי'טוס תתפוצץ.

 

האמת, פייר, מודה,  יש משהו משחרר בלשלח את התחכום לשלום, יש משהו מאוד מיידי בתפיסה של דיזל, בדיוק כמו לשפוך כוס חלב לפודינג אינסטנט ולאכול, ואולי, אבל רק אולי האלמנט המשובח יגרום לקופות שלהם לדפוק יותר ירוקים?, לא בטוח.

 

מה שכן בטוח - שהקמפיין הזה פותח דלת חדשה לכל המותגים שלא הרשו לעצמם להודות באמת המכוערת - אנחנו עושים בגדים שמיוצרים בסין, אין לנו אג'נדה מלבד לשלם למשרדי הפרסום והשיווק שלנו ואנחנו גאים בזה! (דאם פראוד!).

 

העוגן השיווקי טמון בפשטות - וזוהי סימבוליקה שלטעמי מתחילה לחזור חזרה אל עולמינו המורכב.

לא עוד לחשושים סביב אפליקציות על טי שרטים, לא עוד ניג'וסים על הסקיני החדש, אלא הדיון העדכני ייסוב סביב האופי האנושי שלנו, זה שמתחבר באופן לא מחייב לחולצה שזרוקה שם בפינה של החדר אחרי לילה סוער במקווה השכונתי.

 

האמת? - 9 בסולם קדם.

קמפיין מבריק, סצנות סנאפ מדליקות, ומה אומר? - שמותגים אחרים ישחררו קצת...

 

http://www.diesel.com/be-stupid/

 

 

 

" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', '

הקמפיין החדש של דיזל הפתיע אותי, קמפיין שכל כולו מוקדש להאדרת הטמטום האנושי.
בקונספט שגורס שככל שאתה מטומטם יותר אתה יותר 'אין' (או "גזעי" - תלוי את מי אתם שואלים...).

הקמפיין החדש של דיזל, קיץ 2010, המלווה בקטלוג צבעוני המלא בצילומי סנאפ וטראש, מתחבר לקריאטיב פשטני שהולך לעטר את חנויות הרשת (לא ברור אם גם בארצינו הבצורתית) ברבעון הקרוב של שנת 2010. 

הפעם דיזל הצליחו להתעלות על הרדידות המנומנמת שמלווה את הקמפיינים שלהם בשנים האחרונות, הם פשוט העמיקו את הרדידות למצב בו חופרים עוד ועוד לעומק עד שמוצאים....זהב!.

 

הוקסמתי, התרשמתי,  ובאמת שהדבר היחיד שנותר לי לומר לאנשי השיווק של דיזל זה : WOW.

הקונספט הנפוח והריקני מתגמד לנוכח האירוניה שמובאת הן במדיה הצילומית (קרי - הקטלוג) והן בסיסמאות חלולות המעטרות את הסיפורת המתמשכת מדחי אל דחי או אם תרצו -מטמטום אחד לטמטום עמוק יותר, או עד שהבטן הנפוחה מוודקה מוברחת וצי'טוס תתפוצץ.

 

האמת, פייר, מודה,  יש משהו משחרר בלשלח את התחכום לשלום, יש משהו מאוד מיידי בתפיסה של דיזל, בדיוק כמו לשפוך כוס חלב לפודינג אינסטנט ולאכול, ואולי, אבל רק אולי האלמנט המשובח יגרום לקופות שלהם לדפוק יותר ירוקים?, לא בטוח.

 

מה שכן בטוח - שהקמפיין הזה פותח דלת חדשה לכל המותגים שלא הרשו לעצמם להודות באמת המכוערת - אנחנו עושים בגדים שמיוצרים בסין, אין לנו אג'נדה מלבד לשלם למשרדי הפרסום והשיווק שלנו ואנחנו גאים בזה! (דאם פראוד!).

 

העוגן השיווקי טמון בפשטות - וזוהי סימבוליקה שלטעמי מתחילה לחזור חזרה אל עולמינו המורכב.

לא עוד לחשושים סביב אפליקציות על טי שרטים, לא עוד ניג'וסים על הסקיני החדש, אלא הדיון העדכני ייסוב סביב האופי האנושי שלנו, זה שמתחבר באופן לא מחייב לחולצה שזרוקה שם בפינה של החדר אחרי לילה סוער במקווה השכונתי.

 

האמת? - 9 בסולם קדם.

קמפיין מבריק, סצנות סנאפ מדליקות, ומה אומר? - שמותגים אחרים ישחררו קצת...

 

http://www.diesel.com/be-stupid/

 

 

 

']);" class="DLPicFtrcategory" style="text-decoration: none;">לפרטים נוספים

איך לצלם איפור HD בצורה מקצועית - טיפים לצלמים

פורסם בתאריך: 16/02/2010

איך לצלם איפור HD בצורה מקצועית - טיפים לצלמים
הבהרות:
1.צילום עתיר פיקסלים אינו נקרא צילום HD, מושג זה לקוח מעולם הוידאו, לשם ניסוח מקוצר אני אשתמש ב-HD

2.צילום עתיר פיקסלים, קרי -HD משמש בעיקר לעיבודים מתוחכמים ומסובכים ולהדפסות ענק.

3.עד לאחרונה צילום עתיר פיקסלים שימש רק את צלמי ה-על עם מצלמות המדיום-פורמט שלהם.
---------------------------------------

טיפים:

*הטיפים סודרו לפי סדר העבודה בסטודיו.
------------------------------------
1. מדידות אור מדוייקות - עליכם למדוד מדידות מדוייקות יותר מפעם

בקשו מעוזר הצלם שלכם לרכך את התאורה במידה שבה לא תצטרכו לרכך בפוסט שטחים שרופים בגלל אור קשה וישיר, גם אם אתם משתמשים בתאורה קשה בפריים, צריך לבצע מדידות אור מדוייקות בהרבה.

הסיבה: צילום "HD" בעל טווח דינאמי רחב יאפשר לכם להגיע לטווח של 12 סטופים ואף יותר, ולכן סביר להניח שבתאורה קשה בה מוקד הצילום נמצא ב-ZONE 5, יהיו איזורים ב-ZONE שבע ושמונה.

-------------------------------
2. הכנה לאיפור נכון - בקשו מהמאפרת לטייח ולהכין איזור ספציפי בשביל טסטים, הטסטים נועדו לבדוק את איכות המייקאפ והאיפור בצילום בהפרדה גבוהה.
מנסיון שלי - צילומים עתירי פיקסלים עם עדשה איכותית יתנו לכם כמות פרטים אגרסיבית ועצומה, בפועל - זוהי עבודה נוספת בפוסט פרודקשיין.

סביר להניח שאם האיפור לא מתאים לאיכות צילום שכזו, יתגלו פרטים שצריך להסתירם בעבודת טיוח פוטושופית כגון משקעים בעור, חטטים, שיערות על האף, שיערות על הפנים ועל המצח, אי אחידות במעבר גוונים במייקאפ ועוד.

דרישה נכונה היא לבקש מהמאפרת לבצע איפור HD, ואם יש לה את הידע להשתמש באייר-בראש - הרי זה משובח.

----------------------------------------
3. בקשו מהדוגמניות או מהמצולמים לבצע הסרת שיער מלאה כ-48 שעות לפחות לפני הצילום, משום שכל זיק שיערה שנחתך וסביבו נוצר אודם קל יראה בצורה מובהקת בצילום עתיר פיקסלים, ולכן נדרשת עבודת הכנה של המצולמים.

כנ"ל אצל גברים שהפריים צריך אותם מגולחים, אצל גברים -עדיף להתגלח 24 שעות לפני הצילום.

בנוסף - הסרת שיער פנים וגבות - חשוב מאוד שהדוגמניות תגענה מוכנות לסט, גם כאן, שוב, כל זיק שיערה יראה ויבלוט בצילום עתיר פיקסלים.


ואם קניתם מצלמה שכזו...הרי שהחיים שלכם נעשו קשים יותר והעבודה בסט תדרוש הכנה רבה יותר אך אין ספק שאיכות התוצר שלכם רק תעלה עבור הלקוח הסופי.


ועד פינת הטיפים הבאה : צלמו בכיף ושתפו בתמונות :-)

שי קדם, צלם ומנהל פורום צילום אופנה.
לינק לפורום צילום אופנה
" target="_blank" rel="nofollow" onClick="return recordOutboundLink(this, ['Outbound Links', 'כיום יש בשוּק מצלמות בעלות טווח דינאמי רחב ובשר מגה-פיקסלים שלא מבייש אף מצלמה מקצועית שעולה 30,000 יורו.

שתי העובדוּת הללו (טווח+MP) הופכות את צילום האופנה ליותר טכני ומורכב בשלבי התכנון וההוצאה לפועל, ובנוסף דורשת מהצלם להיכנס יותר לתחומי האיפור והסטיילינג.

ריכזתי כאן מעט טיפים מקוצררים מתוך נסיון העבודה שלי עם מצלמה עתירת שרירים (21 מגה פיקסל בקובץ רגיל).
הטיפים נועדו למנוע מקרים בהם תזדקקו ליתר פוסט פרודקשיין ולתוצאה השונה מהתכנון המקורי שלכם.

הבהרות:
1.צילום עתיר פיקסלים אינו נקרא צילום HD, מושג זה לקוח מעולם הוידאו, לשם ניסוח מקוצר אני אשתמש ב-HD

2.צילום עתיר פיקסלים, קרי -HD משמש בעיקר לעיבודים מתוחכמים ומסובכים ולהדפסות ענק.

3.עד לאחרונה צילום עתיר פיקסלים שימש רק את צלמי ה-על עם מצלמות המדיום-פורמט שלהם.
---------------------------------------

טיפים:

*הטיפים סודרו לפי סדר העבודה בסטודיו.
------------------------------------
1. מדידות אור מדוייקות - עליכם למדוד מדידות מדוייקות יותר מפעם

בקשו מעוזר הצלם שלכם לרכך את התאורה במידה שבה לא תצטרכו לרכך בפוסט שטחים שרופים בגלל אור קשה וישיר, גם אם אתם משתמשים בתאורה קשה בפריים, צריך לבצע מדידות אור מדוייקות בהרבה.

הסיבה: צילום "HD" בעל טווח דינאמי רחב יאפשר לכם להגיע לטווח של 12 סטופים ואף יותר, ולכן סביר להניח שבתאורה קשה בה מוקד הצילום נמצא ב-ZONE 5, יהיו איזורים ב-ZONE שבע ושמונה.

-------------------------------
2. הכנה לאיפור נכון - בקשו מהמאפרת לטייח ולהכין איזור ספציפי בשביל טסטים, הטסטים נועדו לבדוק את איכות המייקאפ והאיפור בצילום בהפרדה גבוהה.
מנסיון שלי - צילומים עתירי פיקסלים עם עדשה איכותית יתנו לכם כמות פרטים אגרסיבית ועצומה, בפועל - זוהי עבודה נוספת בפוסט פרודקשיין.

סביר להניח שאם האיפור לא מתאים לאיכות צילום שכזו, יתגלו פרטים שצריך להסתירם בעבודת טיוח פוטושופית כגון משקעים בעור, חטטים, שיערות על האף, שיערות על הפנים ועל המצח, אי אחידות במעבר גוונים במייקאפ ועוד.

דרישה נכונה היא לבקש מהמאפרת לבצע איפור HD, ואם יש לה את הידע להשתמש באייר-בראש - הרי זה משובח.

----------------------------------------
3. בקשו מהדוגמניות או מהמצולמים לבצע הסרת שיער מלאה כ-48 שעות לפחות לפני הצילום, משום שכל זיק שיערה שנחתך וסביבו נוצר אודם קל יראה בצורה מובהקת בצילום עתיר פיקסלים, ולכן נדרשת עבודת הכנה של המצולמים.

כנ"ל אצל גברים שהפריים צריך אותם מגולחים, אצל גברים -עדיף להתגלח 24 שעות לפני הצילום.

בנוסף - הסרת שיער פנים וגבות - חשוב מאוד שהדוגמניות תגענה מוכנות לסט, גם כאן, שוב, כל זיק שיערה יראה ויבלוט בצילום עתיר פיקסלים.


ואם קניתם מצלמה שכזו...הרי שהחיים שלכם נעשו קשים יותר והעבודה בסט תדרוש הכנה רבה יותר אך אין ספק שאיכות התוצר שלכם רק תעלה עבור הלקוח הסופי.


ועד פינת הטיפים הבאה : צלמו בכיף ושתפו בתמונות :-)

שי קדם, צלם ומנהל פורום צילום אופנה.
לינק לפורום צילום אופנה
']);" class="DLPicFtrcategory" style="text-decoration: none;">לפרטים נוספים
שיתוף החנות בפייסבוק    שיתוף בטוויטר    שיתוף באימייל    שיתוף בוואטסאפ
© 2024 Dalook